+ 10
Inlägg: 2800866
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: MYYYYCKET BRA SKRIVET!! DOM TÅL INGENTING SOM SÄGS MOT DOM!! Jag har för långt att åka tyvärr!!🤬🤣🇺🇿
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Är det inte du som överreagerar nu? Folk har ju skrivit till Octagon här, och svaret är att de ska förklara sitt klavertramp nästa vecka. Eller vad är det jag missar?
+ 15
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det var en uppräkning av personer. Jag n är upprörd, en har inside och en skriver hot och hat. Det är bara en uppmaning att komma.
+ 1
Eller var det bara dags att sprida lite skit mot supportarna när vi firar en seger igen? Skärpning.