JonteD: Ge er allihopa nu för i helvete. Den här jävla dagisnivån där alla ska peka på alla är så låg så det finns inte.
Nu måste det bara finnas ett fokus och det är att ställa upp för LAGET om inte annat, även om man nu eventuellt inte håller med ledningen.
Gå på mötet på Tisdag som Octagon säger om ni vill ha erat ord sagt, fram till dess så lägger vi detta åt sidan nu och njuter av en förjävla fint genomförd bortaseger!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.