Andersson: Såg nu att Harde är klar. Great news! Luleåsfans skrev här igår att vi får ta honom för han är värdelös där. Har en känsla av att han lär lyckas bra här som tidigare, som de flesta andra som behöver få ett lyft i sin karriär gör när de går till Timrå 😎
Välommen tillbaka Harde! Vi behöver en tung back som tar skott ofta
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Luleåsfans skrev här igår att vi får ta honom för han är värdelös där. Har en känsla av att han lär lyckas bra här som tidigare, som de flesta andra som behöver få ett lyft i sin karriär gör när de går till Timrå 😎
Välommen tillbaka Harde! Vi behöver en tung back som tar skott ofta