mikenomad: Alltså, jag har varit med när det stals flaggor i Gärde etc, men det blev ju ytterst sällan handgemäng om det inte var extremt befogat.
Det här idag med diverse pyroteknik inomhus är ju bara hål i huvudet.
Ahh, ni ville visa ert stöd och fick matchen avbruten på köpet. Ärthjärnor.
Bara för att det ser coolt och effektfullt ut på en öppen fotbollsarena betyder inte det att det blir lika bra i en hockeyarena, det behöver man liksom inte vara raketforskare för att fatta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.