{469}: Håller med, alla är ju trots allt RV och Supporterklubben som står på Västra stå. Sen är det väl risk att det dras en runda till i kvällstidningarna om kraven blir kända. Frågan vad som hålls viktigast. 🤷♂️
{469}: Skulle precis lägga ut den, det känns ändå någorlunda stabilt för nu. Ber om ursäkt ifall det lät som att jag försökte bränsle på elden, det var inte min mening. Jag kommer själv vara på plats imorgon och stötta laget. Men som du säger, ska bli spännande att få veta kraven. Om det nu inte är dom tre som dom ställde sen tidigare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.