Tänk när farsan berättade om hur han var ute och söp med Bulla och Pekka, när Pekka var så full att han behövde hålla sig i en pelare på Espan för att inte ramla omkull. Lik förbannat blev han matchens lirare dagen efter.
Själv har jag skickat hem Chrippe Söderström från krogen och när Zäta skrivit på för Detroit fick jag och polaren en bra kväll på Svenssons när Zäta lämnade kortet i baren och sa ”Ge grabbarna vad de vill ha!”
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer