Simmalugnt: Som taxichaufför har man ju en del stories från främst 90-talet när man skjutsade runt vissa. Bl.a. en som ff är väldigt aktiv i föreningen. Men i hans fall är sånt preskriberat nu 😅
mikenomad: Påminner mig om de gånger jag åkt taxi med Dragons gamla hjälte Goran Samardzic och han dirigerat en till höger sida då han satt i baksätet och körde. 😂
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer