1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2801889

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: fd Hs medlem?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Aljd: En legend. En riktig jävla supporterlegend, brann för Timrå och Giffarna. Men skulle säga att han främst brann för supporterkulturen. Hade ett stökigt liv, han beskrev det så själv iaf. Jag hade förmånen att träffa honom en gång, han åkte med mig till en hemmamatch mot Malmö innan han flyttade ner till just Malmö. Enormt stort Timrå och Giffarna-intresse men också ett enormt stort musikintresse. Väldigt lokalpatriotisk (Sundsvall) men paradoxalt eftersom han även kände att han inte kunde bo kvar här. Hatkärlek till Sundsvall kan man nog bäst beskriva det som.
Hade jag varit troende hade jag sagt att han följer utvecklingen av vårt lilla Hata Modo-gate med STORT intresse från däruppe eller därnere han nu är

Sv: Apropå nånting...
Aljd: Hempen menar du? Du visar din ålder (inget fel med det), men the stories we could tell, och my sweet summer child.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.