1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2801980

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: första matchen hemma denna säsong visade ju att uppenbarligen går det att vinna mot dessa svettiga, äckliga, skoteråkande renskötare. Tonight I want the fuckin wolf pack to bring three fuckin points to the fuckin table

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Skellefteå är ju lite på dekis...inte alls omöjliga. Men Naturligtvis gäller det som.mot precis alla andra lag i SHL...är du inte där utan sitter och pimplar vin i jakuzzin...då åker man garanterat på stryk oavsett om det står Modo färjestad eller Skellefteå på tröjorna ..
Vi hoppas att hårtorkseffekten sitter i mer än 1 match. Annars är det något som inte stämmer. 🙄

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer