1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2803606

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Snälla, hugg inte på betet.
Låt det här självdö.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
RunarUp: ditt budskap är klockrent men eftersom du inte har en Jokinen profilbild så lyssnar de inte på dig 😉

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-01-11
Som RunarUp säger, låt denna diskution vara, vi har mötet om två dagar, ställ frågor där och få den information vi kan få.

Dom hanterade situationen helt fel, men det som händer nu är att deras fel blir även supportrarnas fel.

Nu tar vi det lugnt, det är söndag, vi vann igår och vi har ett fint läge inför slutspelet

NJUT!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.