vonDöbeln: Tyvärr har vi väl tenderat att göra riktiga pissmatcher just här nere genom åren. Vad månde bliva i möra?
Inlägg: 2806046
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby:
Trots att vi har förlorat några matcher mot dem nu i närtid så är LHC kvar på listan av "matcher vi SKA vinna".
Vi har, i mitt tycke egentligen endast 4 lag som man som supporter SKA förvänta sig vinster mot:
- HV71
- Modo
- Malmö
- Linköping
Sen har vi ju kategoriera: "Det kan gå hur som helst" och "Förmodad förlust" också.
Trots att vi har förlorat några matcher mot dem nu i närtid så är LHC kvar på listan av "matcher vi SKA vinna".
Vi har, i mitt tycke egentligen endast 4 lag som man som supporter SKA förvänta sig vinster mot:
- HV71
- Modo
- Malmö
- Linköping
Sen har vi ju kategoriera: "Det kan gå hur som helst" och "Förmodad förlust" också.
+ 3