1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2806047

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby:
Trots att vi har förlorat några matcher mot dem nu i närtid så är LHC kvar på listan av "matcher vi SKA vinna".

Vi har, i mitt tycke egentligen endast 4 lag som man som supporter SKA förvänta sig vinster mot:
- HV71
- Modo
- Malmö
- Linköping

Sen har vi ju kategoriera: "Det kan gå hur som helst" och "Förmodad förlust" också.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
vonDöbeln: Självklart. Om inte om vore ett välkänt faktum. Men det lag vi har nu och det spel eller den nivå av spel vi sett de sista matcherna känner jag att Klöbben också kan vara smågodis att bara plocka åt sig av. Dom har verkeligen icke schamponerat, alls. Kliver Timrå IK in i SAAB.en imorgon vid kvart över tre fullt påställda undrar jag om hemmalaget har nåt motvapen alls? Jag inbillar mig att vi har hittat ett lagspel som få la kan matcha för tillfället. Jag vill inte tro att jag lurat mig själv, men det har sett förjävla bra ut!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.