-en match vi borde ha vunnit -Näkyvä la fler puckar på LHC-blad än på Timråspelare -en sur kväll måste innebära en backskada -fraktur på Didde? Borta 6-8veckor -LHC kan ha Sveriges sämsta fans -Timrå har filbytesförbud, verkar inte få slå en diagonalpass annat än i egen zon. Hellre en 90cm passning rakt fram än en diagonalpass till en relativt ensam spelare. -Timrå älskar däremot bakom-ryggen-blind-pass, ännu bättre om man kan göra det i rundeln där närmaste egen spelare är en kommun bort. -spelar man mot sarggrisar-lag så måste man in i sargen. Vi gör exakt samma sak mot Örebro. -spelsystemet ”en spelar och 4 tittar på” innehåller den nervkittlande överaskningen att helt plötsligt från ingenstans så får man pucken (helst på skridskon). Det är ju lite kul med överraskningar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.