Gooode: När man andats lite ser man att din analys är exakt. Finns inget att tillägga förutom när vi ligger som vi ligger till just nu kan jag lätt bli en bortskämd topplags-serielunk-tittare och lite rycka lite på axlarna åt en torsk.... DET är vi inte vana vid.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Finns inget att tillägga förutom när vi ligger som vi ligger till just nu kan jag lätt bli en bortskämd topplags-serielunk-tittare och lite rycka lite på axlarna åt en torsk.... DET är vi inte vana vid.