Modano: Fiskrenset hade 2 raka förluster sedan kommer de till Timrå och vinner utan att behöva anstränga sif mycket. Olli lär skälla ut dom just nu...igen...
Vi körd över Frölunna i första utan målrassel!! Frölunna ha int behövt förta sä å ha 3-0! Vi vinn int en match mot Frölunna denna säsong!! Lule i Delfinen...0 poäng Rögle hemma...0 poäng.. Färjestad...0 poäng Vi ligg 7 a näst vecka rabbuslingar!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer