Vi körd över Frölunna i första utan målrassel!! Frölunna ha int behövt förta sä å ha 3-0! Vi vinn int en match mot Frölunna denna säsong!! Lule i Delfinen...0 poäng Rögle hemma...0 poäng.. Färjestad...0 poäng Vi ligg 7 a näst vecka rabbuslingar!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frölunna ha int behövt förta sä å ha 3-0!
Vi vinn int en match mot Frölunna denna säsong!!
Lule i Delfinen...0 poäng
Rögle hemma...0 poäng..
Färjestad...0 poäng
Vi ligg 7 a näst vecka rabbuslingar!!