Andersson: Jag brukar inte gilla att skrika efter nyförvärv, just för att verkligheten brukar se rätt annorlunda ut sett till ekonomi och utbud på marknaden. Men, efter att ha sett matchen igår där Frölunda bokstavligt talat gnuggade ner våra backar så är det ett absolut måste att få in något, dom får bara lösa det.
Jag har väldigt svårt att se oss gå långt i ett slutspel där matcherna kommer vara än mer intensiva med nuvarande uppsättning.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer