Karlsson74: Varför i helvete skjuter vi nästan aldrig? Söka passning hela jävla tiden… passa passa passa passa passa passa passa passa.. Det här skulle vi ha vunnit… Fan vad dåligt!
Är inget topplagsbeteende iaf.. vi är för vek och släpper in motståndarna allt för ofta i matcherna. .tyvärr . även om man spelade bra och var bättre än luleå i två av tre perioder så förlorar man. . har vi tur blir det top 6 men det är långt ifrån säkert ens det..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer