Är inget topplagsbeteende iaf.. vi är för vek och släpper in motståndarna allt för ofta i matcherna. .tyvärr . även om man spelade bra och var bättre än luleå i två av tre perioder så förlorar man. . har vi tur blir det top 6 men det är långt ifrån säkert ens det..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
även om man spelade bra och var bättre än luleå i två av tre perioder så förlorar man. . har vi tur blir det top 6 men det är långt ifrån säkert ens det..