mikenomad: I kväll får vi glädjas med länsgranen ;-)
Åker vi på 4e ikväll så är det väl sämsta streaken för säsongen. Vi hade väl 4 torsk i höstas men det var väl när vi körde 4-5 backar i några matcher.
Positivt i afton än så länge - JJ riktigt samlad o tät - Nykävää har sett bra ut. Fina lösningar under press.
I övrigt halvuselt. Tyvärr ser nästan alla våra "Timråiter" mycket bleka ut. Bara EP som skapar för andra och sig själv men självförtroendet i avsluten är riktigt lågt. Lander, Hartman, Jonte, Hållander, Boyce är alla undermåliga.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...