1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2813028

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-01-28
mikenomad: I kväll får vi glädjas med länsgranen ;-)

Åker vi på 4e ikväll så är det väl sämsta streaken för säsongen.
Vi hade väl 4 torsk i höstas men det var väl när vi körde 4-5 backar i några matcher.

Positivt i afton än så länge
- JJ riktigt samlad o tät
- Nykävää har sett bra ut. Fina lösningar under press.

I övrigt halvuselt.
Tyvärr ser nästan alla våra "Timråiter" mycket bleka ut.
Bara EP som skapar för andra och sig själv men självförtroendet i avsluten är riktigt lågt.
Lander, Hartman, Jonte, Hållander, Boyce är alla undermåliga.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...