1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814154

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Inte fel att ändra i kedjorna. Tycker inte att vi blivit bättre som lag med den komposition vi har för tillfället. Det är många som inte kommer till sin rätt vad jag kan se. Wedin behöver vi få igång exempelvis. Har vi provat Wedin-EP-Hållander någon gång? Kapanen och Jonte tyckte jag fungerade bra tillsammans.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Såhär såg det ut igår på träningen:

Hållander - Kapanen - Walli
Dahlén - EP(vilade) - Hartmann
Pääjärvi - Lander - Lundmark
Boyce - Eriksson/Eisemnenger - OJ

Wedda varvade in i kedjan med Boyce och grabbarna. Kanske kan han komma igång om han får spela lite i en kedja som inte förväntas producera(även om han såklart inte ska spela där egentligen), ner med axlarna lite och bara gasa. För att sedan skicka upp honom i hierarkin. Sen om det är rätt, vettefan, det får väl tiden utvisa.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer