1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814189

Sv: Apropå nånting...
0tto: Jo precis, men det är ju inte så att han inte gjort jobbet. Det är ju i det offensiva det gått troll.

Eisenmenger är ju rent av ångest när han är inne. Särskillt i egen zon. Ingen bra kombo om man skall spela i en 4:e kedja.

Tycker man skall ha samma tålamod med Wedda som med Dahlén, etc?

Hoppas det inte var facit på hur det formeras ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Mot RBK tycker jag att Eisenhower spelade minst dåligt av utespelarna. Iaf sett till sin personlig kapacitet. Minst usel tillsammans med JJ sist. Han dock aldrig ersätta en sådan som Wedda i sin helhet. Det är självklarhet!

Sv: Apropå nånting...
{469}: vilket tålamod för Dahlen? Han kapas ju vid fotknölarna efter varje match även om han så gott 3+ poäng.

Men med wedda behöver man inte va orolig. Han brukar göra sina mål i stim. Kommer ett kommer flera. Han sparar formtopp till slutspelet bara.

Sv: Apropå nånting...
{469}: jag tycker att ni är lite orättvisa mot Wedda här. Som du säger, han jobbar bra, men jag tycker också att han gör det bra offensivt! Han gör poäng. Det är väl målen som fattas, men sånt brukar ju gå i skov för dom flesta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.