1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814507

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{10774}: Samma frågeställning kring offensiven som när Ante coachade.

Skulle ju faktiskt kunna vara så att våra tilltänkta spetsar är för dålig för att tävla mot toppen?

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Kerstin_k: Vi har två spelare i laget som klarar fysiken och benämns som ”stjärnor” och det är Hållander och Kapanen. Dahlén, Wedin och EP är för veka, dom skyr närkamper och då blir vi ju väldigt sårbara när vi möter lite mer kompetent motstånd, våra stjärnor skapar för få egna chanser och är på tok för beroende av misstag från motståndarna. En spelare som Lodin, det är inte konstigt att han gör succé. Totalt orädd OCH skicklig offensivt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.