+ 3
Inlägg: 2814519
Svarskommentarer
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
vonDöbeln: mm… tänk om dom kunde skjuta som om dom menar det!
Kolla på Walli där… vad var syftet med att passa Clara?
Och Eronen…
Skott för styrning…
IDIOTI!
Puck jäveln ska i mål inte mot mål!
Pääjärvi kan väl ta en överkörning och så får vi med känslorna i det här…
Sväng om momentum!
Kolla på Walli där… vad var syftet med att passa Clara?
Och Eronen…
Skott för styrning…
IDIOTI!
Puck jäveln ska i mål inte mot mål!
Pääjärvi kan väl ta en överkörning och så får vi med känslorna i det här…
Sväng om momentum!
+ 2
Att Färjestad har dålig målvakt kunde vara vår räddningsplanka idag men våra offensiva spelare har ju inte kommit hem från semestern i Spanien än.