vonDöbeln: Lander hakad av två motståndare när han bryter igenom, får inget med sig. Färjestadsspelaren behöver bara släppa klubban vid första bästa slashing så får dom PP med sig.
Ser inte alls bra ut det här.Visserligen möter vi ett bra lag men vi kan och måste visa betydligt bättre inställning och ork än så här annars kan vi garanterat glömma något top 6.
{10774}: Tänkte efter halva första perioden att Timrå behövde göra första målet för att ha en chans.
Tror tyvärr att det blir svårt att ta poäng idag. Att spelet ser dåligt ut beror till viss del på att Färjestad inte bjuder på mycket. Nästa mål och att Juel står på huvudet är en förutsättning för poäng.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.