Smokey: Strax innan målet får Timrå ut pucken ur zon mot Eisenmenger men han glider bara framåt utan att kämpa om pucken, pucken tillbaka i egen zon, Eisenmenger ger bort pucken och mål.
Villervalla: Bara jämför hur de åker in i vår zon, vi blir helt jävla sönderåkta och så dålig är vi inte på grillorna. Sen 41an, längesen man såg en spelare inte vilja vara här så mycket som han inte vill… bara avsluta samarbetet asså
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.