1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2814626

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
JonteD: Ja och det är ju oerhört tråkigt. Det är ju inte i deras hockeykunnande problemet sitter, det är ju gnissel i maskineriet.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Det är ändå sjukt exakt det här laget som just nu inte har ett enda jävla rätt är samma lag som fullständigt rövkörde Brynäs i mellandagarna.

Det går verkligen fort i hockey...

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Men jag vill för fan se lite känslor! Bli förbannade på isen, istället för att sjunka ner i en depression. Så otroligt sorgligt att se.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Styrningen av Boyce var värd ett bättre öde.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.