Smokey: Man slutar signa kompisligan. Detta lag har betet sig konstigt sen några månader in i föregående säsong och helt plötsligt flög det in rykten om att Ante tappat omklädningsrummet där hans egen son är kapten....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Detta lag har betet sig konstigt sen några månader in i föregående säsong och helt plötsligt flög det in rykten om att Ante tappat omklädningsrummet där hans egen son är kapten....
Det är fan skrivet som en dålig såpopera