1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2815438

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Kolla highlights från andra matcher...
Slagskott på pass i krysset...
Handledare från backar som seglar in...
Spelare utmanar 1mot1 och skapar ytor för medspelare....

Detta är fan inte coacher som kontrollerar deras spelare att göra detta, det är spelarna som medvetet/omedvetet är spel dumma eller giriga, det är ren och skär bekvämlighet för dom vet dom är ohotade.

Andra lag skickar upp sina stjärnor på läktaren då dom spelar som våra gör men jag misstänker att Timrå som klubb skulle gå i taket om vi inte låter en av våra stjärnor vara med och leka...

Förstår helt varför Ante förra året skrek efter fler spelare och Oli i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.