+ 1
Inlägg: 2816347
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
mikenomad: Det är väl redan klart att vi tappar Hållander? Kapanen lär vi också tappa, inte för att han kommer ta en plats i NHL (inte en chans) men dom kommer vilja sätta honom i AHL. Dahlén till Schweiz? Inte en chans.
Vår förbannelse är att vi förblir ett mittenlag i bästa fall. Hemvändarna är för dåliga för en topplacering men samtidigt det enda som räddar oss från att vara ett lag i den absoluta botten.
Vår förbannelse är att vi förblir ett mittenlag i bästa fall. Hemvändarna är för dåliga för en topplacering men samtidigt det enda som räddar oss från att vara ett lag i den absoluta botten.
Jag hatar Timrå IK