1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2816347

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
Om man ser nyktert på det har vi 12-14 p ner till kval med 12 matcher kvar. Vi är fan inte säkra där ens, det här laget viker ner sig fullständigt. Sjukt värdelösa. Dalle, Hållander, Lander mfl..."stjärnor"? Hahaha jag garvar ihjäl mig 😂 Vi behöver inte oroa oss över att tappa Hållander, rätt liga för honom som de andra är HA. Och tappar vi dem är det fan ingen förlust.
Jag hatar Timrå IK

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
mikenomad: Det är väl redan klart att vi tappar Hållander? Kapanen lär vi också tappa, inte för att han kommer ta en plats i NHL (inte en chans) men dom kommer vilja sätta honom i AHL. Dahlén till Schweiz? Inte en chans.

Vår förbannelse är att vi förblir ett mittenlag i bästa fall. Hemvändarna är för dåliga för en topplacering men samtidigt det enda som räddar oss från att vara ett lag i den absoluta botten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.