1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2816390

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
FrOllik: vad ÄR ollis vision? Han kommer in i ligan med en förutfattad mening att Timrå är för dåligt tränade för att vara ett topplag och tränar man bara hårdare så är man bättre än dom andra lagen. Den tesen är uppenbarligen helt fel. Endera klarar inte spelarna av fysiken eller så har Olli underskattat SHL och ligan är mycket bättre än vad han trodde på förhand.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
{10774}: Det man kan se är att spelarna lider av soppatorsk. Troligen både i skallen och kropp . Varenda jäkla intervju låter ungefär detsamma.. "vi kommer ut i första och spelar bra". Bla bla bla .blir det någon bättring?
Nej.. det ser ungefär likadant ut..
Nu gäller det att det blir vinst i återstarten...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.