1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2816944

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
OlliOlla: Mjo, men vill ändå minnas att vi tog igen och jagade ikapp oss till toppen, efter att ha legat efter lite.

Örebro var det starkare laget mentalt, helt klart. Men ändå stod vi där och var ett tag snubblande nära att kvittera i match 7.

Summa summarum. Ta oss till slutspel och hoppas att stjärnorna står rätt, så kanske vi kan ta oss till en semi i allafall!

Tycker i allafall att vi visat att vi har en högstanivå som kan ställa till det för de andra lagen i ett slutspel.
Hur mycket vi än ondar oss över vårt eget lag.
Så tror jag inte många motståndare vill ha just Timrå i en kvart. Då de vet vad vi kan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.