Villervalla: Lite oväntat att man ändrar om så mycket i formationerna igen. Hållander Kapenen Dahlen har man ju testat tidigare. Hoppas de lyckas bra nu. Känns som mer utspritt nu så alla kedjorna har hot framåt. Lundmark som 13:e känns väl sådär. Men han lär komma in och spela en del iaf. Bra att Juel står. Hoppas han står resterande matcher utom någon enstaka.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer