1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2818884

Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
Vad står vi för egentligen nuförtiden? Hemmatch och måstematch där vi får en drömstart sedan slutar vi spela.

Vakna nu gubbar och Jokinen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
The great one: Ser lite ut som innan uppehållet. Samma tendenser. Fortsätter det så här den här matchen kommer HV kliva av som segrare.

Jag tror ärligt att laget inte mäktar med det mer intensiva och desperata spel som uppstår när slutspel/kvalspel står på spel. Man har helt enkelt inte den kapaciteten. Framför allt inte våra stjärnor. Blir det slutspelshockey är jag helt övertygad om att Timrå åker i första rundan.

Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
The great one: Bra start. Sedan svagt näe vi åker på två boxplay går vi ner oss. Vi låste spela bättre resten av matchen för att ta 3p

Sv: Timrå IK - HV71 2025-02-11
The great one: Och som vanligt släpper man väl in en puck med mindre än minuten kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.