Rip Kirby: Önskar jag kunnat skriva att Timrå kommit tillbaka som ett nytt lag efter uppehållet, men tyvärr har det sett sådär ut hittills. Men som föregående skribent redan poängterat hade utvisningarna inverkan. Håll er på isen i andra.
Rip Kirby: Blir dock tokig på att vi aldrig får se Kapanen som skytt i powerplay. På samma position som Rattie, Karlkvist med flera. Kolla bara på Ang när HV lirar powerplay. Ständigt i skottläge. Och dessutom i fin position att glida in i slottet. GUD! Blir så frustrerad av att Oliver slarvas bort framför mål när vi spelar powerplay. Vi får ju 2 hot om Kapanen får flytta ut. Då vet de inte vem som ska skjuta. Blir det Dahlén eller Kapanen? Kom igen nu. Flytta Kapanen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.