1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2822906

Sv: Apropå nånting...
Finns nåt vi ska sluta med idag, Den som hotar min forumpolare JonteD ska sluta med detta idag. Skiter i att du är MoDoit. Fatta att folk blir oroliga. Trodde jag gjort det klart till dig. Det är bara att backa. Inget sånt skit igen!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Costanza menar bara en idiot som har nicket Gäsp ingen annan!! Jag har blivit hotad med olika saker o nu är de nog har inget att göra med alla trevliga Timråiter o Modoiter som skriver i våra böcker
jättetråkig de måste komma ut så här hoppas på förståelse för detta har inget att göra med de vi älskar som är
hockey 🇺🇿😭

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Lilla farbrorn tackarrrrrr för hjälpen mot den där Gäsp som hotar mig med olika saker!!
Döbeln släpp inte in den där Gäsp i vår bok igen överhuvudtaget! Annars måste jag ta till lagen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer