Costanza: Costanza menar bara en idiot som har nicket Gäsp ingen annan!! Jag har blivit hotad med olika saker o nu är de nog har inget att göra med alla trevliga Timråiter o Modoiter som skriver i våra böcker jättetråkig de måste komma ut så här hoppas på förståelse för detta har inget att göra med de vi älskar som är hockey 🇺🇿😭
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jättetråkig de måste komma ut så här hoppas på förståelse för detta har inget att göra med de vi älskar som är
hockey 🇺🇿😭