Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla
Allting som han vill kan han göra, ah-ah-aaaaaah Allting som han vill kan han göra, ah-ah-aaah När Fille korsar blå Ja då så blir det mål Ja de är våran Filip Mål-lander
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Allting som han vill kan han göra, ah-ah-aaaaaah
Allting som han vill kan han göra, ah-ah-aaah
När Fille korsar blå
Ja då så blir det mål
Ja de är våran Filip Mål-lander