1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2826548

Sv: Apropå nånting...
{10779}: Skicklig på vaddå? Han gör knappt poäng ens.

Nej, jag håller förstås med. Vi kan helt enkelt inte ha ett spel som bygger på att sätta backarna i mållägen. Timrås vapen vet nog alla var den finns. Huvudsaken blir att ha backar som är trygga med pucken som kan bidra med ett vettigt passningsspel.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tycker Nykävä har kvaliteer.
Hans passningar går rappt och på bladet även på yta i fart.

Vet att många här är kritiska till honom.
Måste dock säga han kom hit med mycket
Skador senaste tiden.
Nytt lag, ny backpartner att spela sig in i.
Tycker han på det hela gjort det bra.

Han och Koivisto är värvad som ersättare (denna säsong iallafall) till Strömberg och Erixon, tycker det är kraftiga förbättringar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.