{469}: Undra hur det kommer se ut på backsidan nästa säsong.. Blir spännande att se! Något liknande nedan kanske.. Kan ju hoppas att man når någon överenskommelse med Erixon.Vet att vi har en ung lovande rightback klar också, får se när han presenteras.
NY (Toppback, Rightare) Hardegård Nässén Forsmark (Får vi väl räkna in tills något annat blir officiellt) Didrik Svensson Pilö Freij Stadin Erixon (Får vi väl räkna in tills något annat blir officiellt)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
NY (Toppback, Rightare)
Hardegård
Nässén
Forsmark (Får vi väl räkna in tills något annat blir officiellt)
Didrik
Svensson
Pilö
Freij
Stadin
Erixon (Får vi väl räkna in tills något annat blir officiellt)