Kulltorp: På matcherna så sitter jag jämte ett par som har kids som spelar i något av dessa lag. De har berättat för mig att det är i dessa lag andra klubbar är och springer och surrar å har sig nu. Men att man samtidigt diskuterar inom klubben om man kan öka antalet gymnasieplatser för hockeygym för att få behålla fler.
Cobbel: Ja, ngt behöver göras för att lyfta juniorsidan generellt. Vi har ett begränsat närområde så vi behöver hitta fiffiga lösningar. Faciliteter, tränare mm.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men att man samtidigt diskuterar inom klubben om man kan öka antalet gymnasieplatser för hockeygym för att få behålla fler.