+ 1
Inlägg: 2828563
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10779}: Om nu målvakten är så försvarslös och dåligt förberedd för en tackling kanske han ska hålla sig i målgården?
Jag tycker inte tacklingen är särskilt snygg, men målvakten tar en risk genom att göra den utflykten.
Jag tycker inte tacklingen är särskilt snygg, men målvakten tar en risk genom att göra den utflykten.
+ 2
Du ser hur hjälmen flyger direkt, fara för allvarliga hjärnskador när bakhuvudet nästa slår i isen.
Målvakten är långt utanför sitt målområde och då kan man tycka han är tacklingsbar som vilken spelare som helst.
Men är farligt och det ser man på bilderna.
Handlar om respekt.
Hoppas han får ett par matchers avstägning.
Visade bilderna för en fd målvakt på relativt hög nivå.
Han kallade Liljegren direkt för idiot.