1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2828584

Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Yes. Det man däremot kan bprja fundera på. Eftersom nånvakten alltid är fredad, oavsett om man lämnar måkgård eller ej. Borde man kanske börja döma utvisning om målvakten är så pass långt ute och skall hämta puck?

Jämnbördigt med spelförstörande moment. I och med att motståndarna inte kan gå efter puck där, oavsett om man är först in i situationen eller ej.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Riktigt bra kompromiss!! Den gillar jag, ömsesidigt ansvar att hålla nere skaderisken!!

Sv: Apropå nånting...
{469}: Går ju som jag skrev i det andra inlägget förbjuda spel av målvakten utanför tekningspunkterna som det är bakom mål. Men frågan om vi vill gå dit. 🤷‍♂️

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer