1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2828602

Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Spännande att få se det där ”usla Örebro” alla snackar om. Tabellen talar sitt tydliga språk men för mig kommer alltid matcherna mot Örebro vara grötiga och allt för ofta sluta med att de stänger ner oss defensivt, samt att något av lagen vinner med uddamålet.

Läge att lufta JJ kanske?

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Knylan: Fräls oss, vinn!

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Knylan: Örebro är ett underligt lag att som supporter möta känslomässigt.
Man blir lite glad över att vinna och få 3 poäng men enormt besviken att förlora, ingen bra balans liksom.

Ett rätt likgiktig lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.