+ 14
Inlägg: 2828602
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Knylan: Örebro är ett underligt lag att som supporter möta känslomässigt.
Man blir lite glad över att vinna och få 3 poäng men enormt besviken att förlora, ingen bra balans liksom.
Ett rätt likgiktig lag.
Man blir lite glad över att vinna och få 3 poäng men enormt besviken att förlora, ingen bra balans liksom.
Ett rätt likgiktig lag.
Läge att lufta JJ kanske?