1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2828604

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Knylan: Örebro är ett underligt lag att som supporter möta känslomässigt.
Man blir lite glad över att vinna och få 3 poäng men enormt besviken att förlora, ingen bra balans liksom.

Ett rätt likgiktig lag.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Jag var fan 100 på seger inför match i tisdags, läka säker är jag på torsk idag och har ärligt talat inga problem med det så länge vi vinner på lördag. En torsk idag skulle försvåra ytterligare för modo att undvika kval vilket är en seger i sig.
Vi bör rimligen ha råd att torska typ 2 matcher till den här säsongen och ändå kunna klättra, ikväll är en ”bra” match att förlora för oss.
Med det sagt, hoppas vi går rent resten av grundserien plus slutspel!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.