sargad: Nej det är inte JJs fel att vi förlorade ikväll, det var hela laget. Men sista målet får JJ ta på sig. Dålig täckning vid stolpen. Sedan släpper han på tok för många returer, vilket gör att utespelare måste täcka upp. Då kanvi inte vända spelet snabbt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej det är inte JJs fel att vi förlorade ikväll, det var hela laget. Men sista målet får JJ ta på sig. Dålig täckning vid stolpen. Sedan släpper han på tok för många returer, vilket gör att utespelare måste täcka upp. Då kanvi inte vända spelet snabbt.
BARA TIIIIIIIIIKARE HEJA TIMRÅ