Vad tror ni om matchen på lördag då? Jag tror den kommer se ut som mot Färjestad ungefär. Vi kommer föra spelet och skapa mycket lägen men Lehtinen lär nog stå på huvudet. Modo kommer ha mindre av spelet men vara skoningslösa när lägena dyker upp.
Tippar på 4-2 till Modo. Vi gör 0-1 sen tror man att det blir ketchupeffekt, men då vänder Modo runt matchen till 2-1 sen blir det vm i utsida, sargbök och bandysvängar från våran sida. Modo kommer bara behöva ligga på rätt sida och kväva oss så att matchen rinner ut i sanden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer