1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834969

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
roger_sundsvall: Felbyggt var ordet. Backsidan framförallt. Den är typ byggd för hockeyn som spelades för 20 år sen.

Hoppas innerligt att firma Kapanen/Jokinen tänker om och bygger mer modernt till nästa säsong.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: det är ju iallafall många kontrakt som går ut/ eller ej behöver förlängas så spelrummet på backsidan är ju stort för att renovera.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
P4 intervjuade Mr Va inför derbyt imorgon. Den minuten han pratade så fick han säkert in ordet minst tio gånger. Tyvärr räknade jag inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer