Andersson: Växjö och Skellefteå ser ut att gå mot segrar idag och Rögle förlust.
En vinst i derbyt är nästan ett måste nu. Då kan Växjö vara avhängda om topp 6 och inte gå för fullt i sista matchen mot oss. Eller så gör det de eftersom de vill ha bra placering i playin.
Skellefteå har Modo hemma och Rögle Malmö borta i sista omgången. Kommer nog bli en rysare. Bäst vinna båda matcherna som är kvar för Timrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En vinst i derbyt är nästan ett måste nu. Då kan Växjö vara avhängda om topp 6 och inte gå för fullt i sista matchen mot oss. Eller så gör det de eftersom de vill ha bra placering i playin.
Skellefteå har Modo hemma och Rögle Malmö borta i sista omgången. Kommer nog bli en rysare. Bäst vinna båda matcherna som är kvar för Timrå.